Gay marriage

Dödstrött efter gårdagens maratoninlägg, en lång arbetsdag idag samt ett helkvälls rep med rockbandet, får ni hålla tillgodo med en kortis.

Häromveckan fick vissa delstater i USA lite liberalare lagar i några kontroversiella frågor. Jag hittade ett par välgjorda klipp på nätet från några som lobbar för liberalisering av fler delstater. I loled…

För övrigt har bloggen nu slagit nytt besöksrekord tre dagar i rad. Jag vill tacka alla er som spridit mina visdomsord via Facebook och Twitter, för de kanalerna har jag inte anslutit mig till själv. Fortsätt banka på djungeltrumman!

4 thoughts on “Gay marriage

  1. Efter att ha tittat på bägge filmerna kan jag inte direkt påstå att jag blev mer positiv till homobröllop. Snarare tvärtom. Jag avundas dom män och kvinnor som bor i de förbjudande delstaterna om dessa homosexuella gör allvar av sina hot…Vilken man skulle inte vilja ha en sån fru? Och vilken kvinna skulle säga nej till en sån man?

    Nä den där kampanjen var inte vidare genomtänkt…=)

  2. Ping: Nördar & genier | Bashflak

Kommentera

