Flashing for Papa Ratzi

The Big Boss flashing for Papa Ratzi

The Big Boss flashing for Papa Ratzi

Inna Chevchenko and friends flashing for Papa Ratzi

Inna Chevchenko and friends flashing for Papa Ratzi

All puns intended.

Tack till Rocki för inspiration till ordvitsarna. Även där avhandlas både påven och kött från östländer.

För de som förväntat sig ett mer seriöst inlägg från mig idag, så har jag postat en ny toppsida i menyraden ovan, där jag en gång för alla gör upp med myten om lönefrågan. Idag har även självaste statsfeministern kvalificerat sig till länksamlingen Misandri 2013, när han försöker ge sken av att familjevåld bara utövas av män. Jag antar att han slutat slå sin fru.

6 thoughts on “Flashing for Papa Ratzi

    • Såg precis att jag har söktermen ”hästkött katolik” hos mig. Förmodligen någon som fått panik att den ofrivilligt syndat. Equus Dei osv…

      • Jag har en massa nya skojiga söktermer som får nya människor att hitta hit så gott som varje dag – carolas pattar, grumsbor låg IQ, nakenchock, och en massa arabiska tecken som förmodligen syftar till nakenbilder på Egyptiska Femen-tjejen. De sistnämnda kommer från hela mellanöstern, inklusive Palestina, Saudiarabien och Israel.

  1. Jag var själv kluven till om jag skulle skriva om FEMEN-protesten. Jag skulle kunna anklagas för att exploatera kvinnokroppar. Å andra sidan kan jag ju nu anklagas för att INTE visa bilderna på FEMEN-protesten; för då osynliggör jag ju den. Damned if you do and damned if you don’t.

    Apropå ingenting:

    En farbror vid namn Papa Ratzi
    Vatikanen han förlora’ sin plats i
    På en runda i Rom
    När fickan blev tom
    Spelade han bort påvemössan på Yatzy

    • Som jag skrev till ‘Charlotte hit och dit’ häromdagen – De bästa feministerna är nakna och tycker som jag.

      Jag minns att jag själv övertalade min klass att vara nakna på skolfotot i trean på gymnasiet. Likt Ica-Stig i senaste reklamen, skylde vi oss med rabarberblad, helnakna i bokskogen, både tjejer och killar. Vi kallade oss N3 – Naturisterna.

      Inte som protest mot något, bara en kul grej, som man fortfarande drar på munnen åt, utan skam.

Kommentera

