Fejkad nakenchock

Jag putsar på ett långt inlägg om pojkar i skolan, som ska cross-postas med Ninni på Genusdebatten, men nu börjar det bli sent och jag måste hålla för ikväll. Inlägget kommer en annan dag, när det är klart.

Under tiden postar jag lite ytligare bilder, för eftertanke. Expressens modesektion rapporterar om den senaste trenden – kläder med fotografiska nakentryck.

Nakentopp

De missade dock att det finns varianter även för män, t.ex. nedanstående. Jag vill även minnas att en av de manliga deltagarna i vinterns upplaga av nåt stjärnprogram i TV, var det Så mycket bättre eller Stjärnorna på slottet, bar ett par kalsonger med en stor dase tryckt på fronten.

Pimpifie yourself

Pimpifie yourself

Bloggen har för övrigt slagit nytt besöksrekord två dagar i rad. Jag tackar Uppsala Universitet för uppmärksamheten.

2 thoughts on “Fejkad nakenchock

Kommentera

