Alfapojken

Jag väntar på att inspirationen ska infinna sig för att skriva något intellektuellt. Det finns många uppslag i bakhuvudet, om försvaret, överbefolkningen, den fortsatta misandrin i media eller någon annan världsfråga. Men energin räcker bara till familj och trädgård, trots semester. I väntan på mina klokskaper får ni hålla tillgodo med en liten illustration av hur alfahannarna kan välja och vraka, medan kvinnan i regel har makten på datingmarknaden i övrigt. (Själv firar jag den här veckan att jag stått utanför datingmarknaden i 26 år).

Alfapojken

4 thoughts on “Alfapojken

  1. Jag har en dotter som nog gärna hade varit med i den där bildparaden. Det verkar vara en viktig del av flickors uppväxt att ha snygga pojkar att idolisera. Så har det varit sedan Beatles och Elvis tid.

    Han ser dock måttligt road ut Alfapojken…

Kommentera

