I stället för Maria Sveland

20130722-115919.jpg

5 thoughts on “I stället för Maria Sveland

  1. ”När jag behöver en paus åker jag till Grekland…” Maria Sveland.
    [audio src="http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/4630317.mp3" /]
    ”Mäjbe ve shold svim bak…?” Herregud, människan är författare men klarar inte att fängsla för en endaste sekund!? Jag gav det en chans men är bara uttråkad.

    • Själv går jag ut i trädgården när jag vill ha en paus. Vilket jag gjorde idag, i stället för att lyssna på Sveland. Tog rent av en tupplur i solen.

Kommentera

