Jag blir skribent på AVFM Sverige

I kväll publiceras min första artikel på tämligen nystartade A Voice For Men Sverige, som är den svenskspråkiga delen i ett globalt nätverk av huvudsakligen liberala mansrättsaktivister. Det innebär att jag kommer att publicera mina allra bästa blogginlägg inom jämställdhetsområdet exklusivt på den plattformen och dra ner lite på ambitionerna för Bashflak-bloggen. Samtidigt innebär det att jag skriver på en större plattform, förhoppningsvis för betydligt större publik. Det finns förmodligen även chans att få en del inlägg översatta och publicerade globalt, ett erbjudande jag inte vill missa.

Jag behåller mitt nick Bashflak, då det är både världsunikt, globalt gångbart och vagt ordvitsigt.

Nån internationell redaktör har visst gjort en egen banner till min blogg också:

Bashflak banner

14 thoughts on “Jag blir skribent på AVFM Sverige

  1. Vi är stolta över att en bloggare av denna kaliber och kvalitet väljer att skriva för AVfM och hälsar Bashflak välkommen in i vår gemenskap och ett nätverk som växer för varje dag.

    Vi välkomnar gärna fler som är intresserade att höra av sig.

  2. Grattis vad roligt!!! Helt rätt beslut av både dem och dig. Då får man väl börja hänga på AVFM-bloggen nu också då 🙂

  3. Kul…jag ær redan inloggad på denna mer profilerade mannsblogg och hoppas på en mer vidare mannsdiskusion på denna flotta blogg.
    .
    Per Hagman.
    .

  4. Lycka till! Du gör nog rätt i att behålla ditt nätalias. Jag är försiktigt optimistisk till den svenska Afvm 🙂

    P.S.

    Festlig banner.

  5. OT: Finns det seriösa Svenska feminister någonstans, var skrifter man kan ta del av. Jag har sökt men ej funnit.

    Alltså, feminister som håller någon form av vetenskaplig standard och strävar efter att vara rationella.

    Finns det?

Kommentera

